„Nie mam czasu na dietę, nie mam czasu, żeby gotować, jem wszystko w biegu..”  – Takie słowa często słyszymy w naszym gabinecie. I choć wydawać by się mogło, że chęć stosowania diety i dbania o sylwetkę wiąże się z całodziennym pobytem w kuchni, tak prawda okazuje się zupełnie inna! 

Jak zatem dbać o sylwetkę, nie tracąc całego dnia na gotowanie? Mamy dla was kilka przydatnych porad:

 

  • ZAPLANUJ SOBIE DZIEŃ – Organizacja dnia i wyznaczenie sobie godziny w ciągu dnia na przygotowanie posiłków zdecydowanie ułatwi stosowanie diety.
  • GOTUJ NA 2-3 DNI – Gotuj większe porcje, które będziesz mógł przechowywać w lodówce, a później zjeść przez następne dwa dni. Zaoszczędzisz czas, a dodatkowo będziesz trzymał się jadłospisu.
  • WYBIERAJ PROSTE POTRAWY – Sałatki, kanapki, twarożki, koktajle, owsianki – to potrawy, których przygotowanie nie zajmuje więcej niż 15 min. Włącz je do diety, a zyskasz ogromną oszczędność czasu.
  • RÓB ZAKUPY RAZ W TYGODNIU – Zaplanuj listę posiłków na cały tydzień i na jej podstawie stwórz listę zakupów. Dzięki temu będziesz mieć wszystkie produkty potrzebne do przygotowania posiłków w ciągu całego tygodnia 

 

A Tobie ile czasu zajmuje przygotowanie posiłków? Nam nie dłużej niż 45 min.
Jeśli masz z tym problem, napisz do Nas, chętnie Ci pomożemy. Nasi podopieczni mają wygenerowaną listę zakupów na cały tydzień do każdego jadłospisu, a także możliwość samodzielnego stworzenia listy na wybraną ilość dni!